اخباراروپاجهانعلم و فناوریفرهنگ و هنر

تشرف یک جوان سوئدی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه در آستانه ماه رمضان

یک جوان 31 ساله سوئدی در آستانه ماه مبارک رمضان با بیان شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه جعفری مشرف شد.

این جوان سوئدی که در حال حاضر دانشجو است و در گذشته به هیچ دین و آئینی اعتقاد نداشته، در حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد زکی، نماینده مرجعیت شیعه ، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مد ظله)، در کشور سوئد به این دین مشرف شد.

تشرف یک جوان سوئدی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه در آستانه ماه رمضان

وی که متولد شهر نورشپنگ است، بعد از سال ها تحقیق، بررسی، مطالعه و سوال در مورد نکات مختلف دین اسلام مشرف شده و با توجه به اینکه این اتفاق میمون در آستانه ماه مبارک رمضان رخ داد، او برای اولین بار در تمام عمر خود، توفیق روزه گرفتن را پیدا خواهد کرد.

او بعد از مسلمان شدن، یک جلد رساله عملیه حضرت آیت الله العظمی حسینی شیرازی (مد ظله) را از نماینده ایشان دریافت کرده و همچنین مراسم خطبه عقد او با یک دختر مسلمان، در همان مجلس قرائت شد.

این جوان سوئدی، بعد از مسلمان شدنش، دقایقی به سخن گفتن پرداخت و علت اصلی اعتقاد پیدا کردن به دین اسلام را موضوع احترام دین اسلام به شخصیت زن و مرد و دیگر نکات اخلاقی اسلام عنوان کرد.

وی همچنین گفت: اهمیت ویژه ای که دین اسلام به محیط زیست و جانداران و جانوران می دهد نیز برایم خیلی جالب بود و نشان دهنده جامع بود این دین است. اسلام تنها دینی است که می تواند انسان را از تاریکی شیطان نجات دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا