آسیااخبارجهانجهان اسلام

راه‌اندازی وب‌سایت توزیع افطاری در امارات

یک خیریه اماراتی با راه‌اندازی یک وب‌سایت، تهیه و توزیع افطاری برای خیرین و روزه‌داران را تسهیل کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ خلیج تایمز گزارش داد: یک گروه خیریه در فجیره امارات راهی آسان و بدون خطر برای تهیه غذای افطار نیازمندان در ماه مبارک رمضان معرفی کرده است.

انجمن خیریه فجیره، یک نقشه تعاملی تنظیم کرده که در آن اهداکنندگان می‌توانند مکان توزیع افطاری در نزدیکی خود را پیدا کنند و برای هر تعداد وعده افطاری که می‌خواهند هزینه کنند.

“یوسف المرشودی” مدیر کل این انجمن گفت: این خدمات بی‌سابقه در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش کووید ۱۹ است.

نیکوکاران اعم از حقیقی یا حقوقی می‌توانند وارد شدن به وب‌سایت این انجمن مکان توزیع را انتخاب کرده و تعداد وعده‌های افطاری را از طریق نقشه بیابند. هنگام دسترسی به این سایت، نقشه باز می‌شود و تمام نقاط توزیع موجود را نشان می‌دهد.

المرشودی افزود: آنها همچنین می‌توانند از هزینه پیش‌بینی شده برای وعده‌های غذایی که می‌خواهند اهدا کنند مطلع شوند و همچنین با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود هزینه غذا را پرداخت کنند. این انجمن در صدد توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذایی افطاری در فجیره و شهر دیبا است.

المرشودی گفت: هر روز بیش از ۱۶ هزار وعده غذایی به نیازمندان داده می‌شود، اما با توجه به تقاضا می‌توان این میزان را بیشتر کرد.

برای حفظ سلامت عمومی در ماه رمضان امسال، مقامات امارات متحده عربی چادرهای افطار و توزیع غذا در داخل مساجد و رستوران‌ها را ممنوع کرده‌اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا