آسیااخبارایرانجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسه

صحن جامع رضوی به صحن پیامبر اعظم تغییر نام می‌دهد

در شب مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله، طی مراسمی با حضور متولی آستان قدس رضوی، صحن «جامع رضوی» به نام صحن «پیامبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه و آله» تغییر نام می‌یابد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ روابط عمومی آستان قدس رضوی اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن عید بزرگ مبعث و با هدف بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله، نام صحن جامع رضوی به نام مبارک ایشان مزین خواهد شد تا بستری تازه برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی فراهم شود.

صحن جامع رضوی به صحن پیامبر اعظم تغییر نام می‌دهد

طی سال‌های اخیر، نامگذاری یکی از صحن‌های حرم مطهر امام رضا علیه السلام به نام پیامبر گرامی اسلام، از جمله مطالبات زائران و مجاوران امام رضا علیه السلام نیز بود که در همین راستا، این موضوع در دستور کار آستان قدس قرار گرفت و پس از بررسی‌های کارشناسی، همزمان با شب عید مبعث، صحن جامع رضوی به نام مبارک پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله مزین خواهد شد.

از این پس بزرگ ترین اجتماعات زائران و مجاوران رضوی در صحنی برپا خواهد شد که به نام مبارک پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله مزین است و این اقدام، گامی در راستای ترویج و اشاعه نام و سیره پیامبر گرامی اسلام خواهد بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا