آمریکااخبارجهانعتبات و اماکن مقدسه

انبار غذا در مسجد ویریجنیای آمریکا از این ماه آغاز به کار کرد

مسجد مسرور در شهر مناسس، واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا تصمیم به راه اندازی یک انبار غذا برای خانواده‌های نیازمند منطقه گرفته است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این مسجد با همکاری یک سازمان خیریه محلی با نام «انسانیت در درجه اول» که هدف آن ترویج صلح و تسکین رنج نیازمندان اعلام شده، اقدام به راه اندازی این بانک غذایی کرده است.

انبار غذا در مسجد ویریجنیای آمریکا از این ماه آغاز به کار کرد

آن‌ها تهیه غذا را ابتدا از محصولات فاسد نشدنی آغاز کردند و سپس محدوده کار خود را گسترش داده و هم اکنون گوشت و دیگر محصولات را نیز اهداء‌می‌کنند. هنگامی که غذاها به مسجد سپرده می‌شود تا روزی که به نیازمندان تحویل داده شود، این مواد غذایی در مسجد ذخیره می‌گردد.

داوطلبان انبار غذا اکثراً اعضای مسجد مسرور هستند که به جمع آوری، طبقه بندی و توزیع غذا و همچنین کارهای جانبی در انبار غذا به صورت روزانه کمک می‌کنند.

“شهلا احمد” مدیر انبار غذا در این باره گفت: همه اعضایی که با انبار غذا کار می‌کنند اعضای مسجد بوده و تیم های مختلف، وظائف گوناگونی بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: درب انبار غذا به روی همه مردم باز است و ما در تبلیغات خود نیز گفته ایم که هر نیازمندی جدای از وضعیتش می تواند کمک ها را دریافت نماید.

به گفته وی تمامی مردم در منطقه می‌توانند در صفحه انبار غذا درخواست ثبت کنند و در روزهای توزیع غذا را تحویل بگیرند و اگر کسی نتواند این کار را انجام دهد، گزینه تحویل نیز وجود دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا