آمریکااخبارجهانعتبات و اماکن مقدسه

تأسیس انبار غذای اضطراری در مرکز اسلامی نیوهمپتون

مرکز اسلامی میدل تاون در شهر نیوهمپتون در ایالت نیویورک آمریکا، انبار یا بانک غذای جدیدی برای کمک به مردم محلی راه اندازی کرده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در آخر هفته اول هر ماه، این مرکز کیسه هایی پر از مواد اولیه مانند شکر و روغن و اقلام کنسروی مانند حبوبات کنسرو شده، ماکارونی جعبه‌ای، سوپ‌های شیشه‌ای، برنج خشک و سایر کالاها را برای سیر کردن نیازمندان توزیع می‌کنند.

تأسیس انبار غذای اضطراری در مرکز اسلامی نیوهمپتون

قادر ملیک و اختر علی از اعضای این مرکز هستند و آن‌ها همچنین شماره تلفنی را ارائه داده‌اند و از نیازمندان خواسته‌اند در صورت تمایل با آن‌ها تماس بگیرند.

علی در تماسی تلفنی با خبرنگاران گفت: ما همیشه و برای همه باز هستیم. ما قلب خود را به روی همه باز می کنیم.

این مسجد معمولاً در مواقعی مانند تعطیلات بزرگ یا جشن‌ها، غذادهی انجام می داد، اما این نخستین ‌باری است که به طور منظم هر ماه رویداد غذارسانی برگزار می‌کند.

شیوع ویروس کرونا مردم را با مشکلات مالی مواجه ساخته و علی، که معاون رئیس مرکز نیز می‌باشد گفت که جامعه اسلامی محلی می‌خواهد برای نیازمندان کمک‌ها را جمع آوری کند.

آخر هفته اول ماه فوریه، آنها ۶۷ کیسه پر از مواد گیاهی و حلال را بین نیازمندان توزیع کردند و ۱۵ کیسه نیز به یکی از بزرگترین پناهگاه‌های بی خانمانان در اورنج کانتی اهدا کردند.

آنها امیدوارند که بتوانند در ماه مارس این کسیه ها را در تعدادی سه رقمی توزیع نمایند.

آنها هدف‌شان از این خدمان را برآورده‌سازی نیازهای جامعه عنوان کرده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا