آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسه

آتش ‌افروزی عمدی در مسجدی در پنجاب هندوستان

برخی از افراد ناشناس اقدام به آتش زدن مسجدی در منطقه چهارتا واقع در پنجاب در هندوستان کردند.
این حادثه وحشت را در جامعه مسلمانان برانگیخته است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از منابع محلی؛ فردی از یک بطری پر از بنزین یا نفت سفید برای سوزاندن درب ورودی اصلی مسجد «دین محمد» چهارتا استفاده کرده است.

آتش ‌افروزی عمدی در مسجدی در پنجاب هندوستان

در این حادثه بخش کوچکی از ورودی به همراه دروازه آتش گرفته بود، اما خوشبختانه این حمله با هیچ خسارت جانی همراه نبوده است.

محمد مقبول، یکی از نمازگزاران می گوید: من حدود ساعت ۵ صبح به اینجا رسیدم و متوجه شدم کسی قصد دارد دروازه اصلی مسجد را به آتش بکشد. ما به پلیس اطلاع دادیم. یک تیم پلیس به محل رسیدند و اطمینان دادند که اقدامات مناسب را انجام می دهند.

از آنجا که شب مسجد تعطیل بوده، شاهدی برای این حادثه وجود ندارد. اما صحنه جرم نشان می دهد که متهمان از بطری آبجو برای حمل سوخت استفاده کرده بودند.

پلیس چهارتا برخی از تصاویر دوربین‌های مداربسته را بازیابی کرده و در حال بررسی موضوع است. دودوت شارما، دستیار کمیسر پلیس ضمن تایید این مطالب تاکید کرد: پلیس به زودی متهم را دستگیر می‌کند.

“مانیک علی” رئیس کمیته مسجد نیز درباره این حادثه گفت: همه اعضای جامعه در شوک عمیقی قرار دارند. ما در ایستگاه پلیس حضور یافته و خواستار دستگیری فوری متهم یا متهمین این حادثه شده ایم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا