آسیااخبارجهانجهان اسلامعربستان سعودی

ادامه سرکوب اخوانی ها توسط وهابی ها.. نماینده رسمی حماس در زندان های عربستان فلج شد

اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که “محمد الخضری” در زندان های عربستان سعودی فلج شده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در ادامه اقدام های ضد اخوانی وهابی های عربستان، حکومت سعودی از سال 2019 تاکنون “محمد الخضری” نماینده رسمی جنبش اخوان المسلمین در عربستان را به همراه فرزندش “هانی” بازداشت کرده است.

در همین راستا اخبار رسیده از ریاض حاکی از آن است که حال “محمد الخضری” 83 ساله به شدت وخیم است و نیاز به درمان دارد اما نیروهای امنیتی سعودی از انتقال وی به بیمارستان اجتناب می ورزند.

در همین حال سازمان عفو بین الملل با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود نسبت به رفتار حکومت سعودی با این فعال سیاسی اخوانی به شدت انتقاد کرده و اعلام کرد: نیمی از بدن “محمد الخضری” کاملا فلج شده است. او باید هر چه سریع تر برای درمان به بیمارستان منتقل شود. او چندی پیش بخاطر سرطان پروستات مورد عمل جراحی مثانه قرار گرفت و نیاز به استراحت دارد اما وی را فورا به زندان بازگرداندند از همین رو حالش وخیم شده است.

در ادامه این توئیت آمده: “محمد الخضری” دیگر نمی تواند دست هایش را تکان بدهد. دندان های او نیز به طور کامل سر و بی حس شده اند. او حتی نمی تواند به تنهایی غذا بخورد یا کارهای شخصی اش را انجام دهد. نیمی از بدن او کاملا فلج شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا