آسیااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

اختصاص ستونی به موضوع امام زمان عجل الله تعالی فرجه در یک وب سایت اندونزیایی

یک وب سایت اندونزیایی، یک ستون جدید را به صفحه خود افزوده و آن را به موضوع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اختصاص داده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ وب سایت اندونزیایی Kumparan ، در سال جدید میلادی (2021)، ستون جدیدی را در صفحه اصلی خود افزوده و آن را به انتشار مقاله ها و مطالبی در مورد حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اختصاص داده است.

اختصاص ستونی به موضوع امام زمان عجل الله تعالی فرجه در یک وب سایت اندونزیایی

گفته می شود در این ستون قرار است مقاله ها و مطالب نوشته شده توسط نویسندگان و روزنامه نگاران کشورهای مختلف جهان، اعم از نویسندگان مسلمان و غیر مسلمان در مورد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منتشر شود.

شایان ذکر است، از ابتدای راه اندازی این ستون در وب سایت Kumparan تا به امروز 21 مقاله و مطلب در این حوزه تألیف و منتشر شده است.

این وب سایت، با انتشار بیانیه ای در مورد این اقدام نوشت: هدف ما از ایجاد این ستون، انتشار مقالات و مطالبی توسط نویسندگان و روزنامه نگاران از کشورهای مختلف جهان در مورد جوانب مختلف شخصیت امام آخر الزمان است.

لازم به ذکر است، بررسی های انجام شده توسط خبرنگار شیعه ویوز نشان می دهد بیشتر مقاله هایی که در این مورد تأیید شده حاوی احادیث و روایاتی از کتب شیعه و اهل تسنن در مورد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

از دیگر مباحث و موضوعات مطرح شده در این مقاله ها عبارتند از: صفات امام مهدی در احادیث نبوی، امام زمان که قبل از روز قیامت ظهور می کند، کیست؟ صفت های بدنی امام زمان و علامت های پیش از ظهورش، داستان هایی در مورد امام زمان، علامت های ظهور، امام مهدی امیر همه مسلمانان، و غیره.

در یکی از مقاله های منتشر شده در این وب سایت، تحت عنوان “امام مهدی کیست؟” آمده: باید در مورد امام مهدی اطلاعات زیادی بدست آوریم. باید ایشان را خوب بشناسیم زیرا او یک رهبر غیر ساده است. او کسی است که خواهد توانست بعد از ظهورش، عدالت را بگستراند. ایشان فقط یک نام نیست. ایشان رهبر واقعی عدالت در جهان است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا