آمریکااخبارجهانعلم و فناوریفرهنگ و هنر

راه اندازی خط تولید حجاب و لباس ‌های اسلامی در آمریکا

یک شرکت پوشاک اسلامی به مناسبت روز جهانی حجاب، و بزرگداشت سیاه پوستان، اقدام به ایجاد خط تولید روسری های جدید کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ شرکت «حنا و حجاب» یک خرده فروش آنلاین مستقر در مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتای آمریکا، فروش نمونه‌های جدید حجاب‌های لوکس را که به مناسبت ماه بزرگداشت سیاه‌پوستان و روز جهانی حجاب طراحی شده، آغاز نموده است.

راه اندازی خط تولید حجاب و لباس ‌های اسلامی در آمریکا

یک تیم خلاق سیاه ‌پوست، ۱۱ حجاب ابریشمی موجود در این خط را که قیمت آن‌ها از ۴۵ دلار شروع می‌شود، سرپرستی و طراحی کردند.

هلال ابراهیم، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت حنا و حجاب گفت: این طرح‌ها تا زمان فروش در دسترس خواهند بود و فقط یک بار تولید می‌شوند.

ابراهیم گفت: به عنوان یک الگوی ملی و به عنوان یک زن مسلمان سیاه پوست، ایجاد این مجموعه الهام بخش به دختران و زنان جوان‌ بود و آنها دارای اهمیتی ویژه هستند.

وی خاطرنشان کرد: من می ‌خواستم دیگران ببینند که زنان مسلمان می توانند حجابشان را انتخاب کرده و به آن افتخار کنند.

ابراهیم افزود که این شرکت را در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرده و قصد دارد با تهیه حجاب‌های لوکس، کمبود در بازار خرده فروشی را پر کند. شکافی که اولین بار وقتی نتوانست حجاب مناسب مراسم فارغ التحصیلی دبیرستان خود را پیدا کند کشف کرد. علاوه بر پر کردن این خلا، شرکت ابراهیم همچنین هدف انگ‌زدایی از حجاب و زنان مسلمان پوشیده را در سر دارد.

هلال گفت: برای ما این فقط یک روسری با کیفیت بالا و یک محصول نیست. این همچنین نشان می دهد که زن مسلمان دقیقاً مانند من و شما است. او طبیعی است، عاشق خرید است، شغلی دارد، او یک انسان است. بنابراین برای ما، این بخشی از هویت ماست.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا