آسیااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

افتتاح مرکز جدید حفظ قرآن در تایلند

یک جمعیت دینی در تایلند در راستای خدمت به قرآن کریم و آموزش نسلی قرآنی، مرکز آموزش حفظ و علوم قرآنی جدیدی تأسیس کرده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از الوسط ؛ جمعیت دینی «الرحمة العالمیة» در ادامه تلاش‌ های خود برای خدمت به قرآن کریم و تربیت نسلی قرآن‌پژوه، مرکزی برای آموزش حفظ و علوم قرآن در ایالت سونکلا در تایلند تأسیس کرده است.

در همین راستا “محمد جاسم القصار” رئیس دفتر تایلند جمعیت الرحمة العالمیة طی اظهاراتی در این باره گفت: این مرکز با شعار “با قرآن از شما محافظت می ‌کنیم” در مساحتی حدود ۸۴ متر مربع تأسیس شده است و دارای دو کلاس درس با گنجایش ۷۰ دانش‌آموز دختر و پسر است.

وی در ادامه افزود: این مرکز با هدف تربیت قرآنی دانش‌آموزان دختر و پسر و بالا بردن شایستگی‌های علمی و قرآنی آنان و حمایت از آنان در برابر شبح بیسوادی تأسیس شده است و این گروه را از جهت درسی و معرفتی ارتقا می‌بخشد تا در مدارس خود به پیشرفت علمی دست یابند.

“القصار” با ارج نهادن تلاش نیکوکاران کویتی و حمایت آنان از این طرح قرآنی سودمند، اظهار کرد: جمعیت الرحمة العالمیة، در مراکز قرآنی خود حافظان قرآن کریم را با علوم شرعی و سایر علوم آشنا می‌ کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا