آسیااخبارجهانجهان اسلامیمن

برگزاری سمیناری درباره حضرت زهرا سلام الله علیها در یمن

اخبار رسیده از کشور یمن حاکی از آن است که سمیناری با محوریت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهر حدیده در جنوب این کشور برگزار شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ دفتر اوقاف و تبلیغات استان حدیده در جنوب یمن، به مناسبت روز جهانی زن مسلمان، با همکاری فعالان بخش های فرهنگ قرآنی و علما، سمیناری فرهنگی – فکری تحت عنوان «فاطمه زهرا سلام الله علیها، بهترین نمونه جهان یک زن مسلمان» برگزار کرد.

برگزاری سمیناری درباره حضرت زهرا سلام الله علیها در یمن

“فیصل الهطفی” مدیر کل اوقاف و تبلیغات استان حدیده، طی اظهاراتی در این سمینار به بیان جوانب مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و نقش آن حضرت در نشر اسلام و فداکاری های دخت پیامبر اکرم اسلام صلی الله علیه و آله و مقابله ایشان با ظلم پرداخت و به مقاومت بانوان یمنی در مقابله با دشمن حمله کننده اشاره کرد و این مقاومت را نشان دهنده آگاهی و اعتماد به نفس و اطمینان داشتن به پیروزی الهی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: بانوی یمنی در آگاهی و پایبندی به اصول و اقتدایش به بانوی زنان جهان (حضرت زهرا سلام الله علیها) اسطوره و بی نظیر است.

مدیر کل اوقاف و تبلیغات استان حدیده همچنین به اهمیت دادن اهل علم و پژوهشگران به معرفی و نشان دادن مواضع حضرت زهرا سلام الله علیها و حضورش در بحران های مختلف و تلاش های فراوانش برای پیرزی اسلام و تربیت اهل بیت علیهم السلام اشاره و تأکید کرد.

لازم به ذکر است، برخی دیگر حاضرین در این سمینار در سخنرانی های مختلفی، به جوانب مختلف زندگی بی بی دو عالم پرداختند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا