اخباراروپاجهانفرهنگ و هنر

اقدام جالب یک هنرمند در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر

یک هنرمند فرانسوی از اهانت رئیس جمهوری فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم انتقاد کرد و شعر مشهور«طلع البدر علینا» را به زبان فرانسوی خواند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ به نظر می رسد که همچنان ابعاد منفی بحران توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم برای “امانوئل مکرون” رئیس جمهوری فرانسه و مسئولان این کشور وجود دارد.

امانوئل مکرون

این بار پس از محکومیت عربی و اسلامی و تحریم کالاهای فرانسوی، “لئونیدا تیموش” هنرمند مولداوی تبار فرانسوی از مواضع ضد اسلامی مکرون انتقاد کرد و نسبت به اهانت مسئولان فرانسوی به اسلام و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ابراز تاسف کرد.

تیموش تاکید کرد: اقدامات ضد اسلامی مکرون احساس مردم را جریحه دار کرده است. به همین دلیل اهانت به ارزش ها، شخصیت ها و اعتقادات اسلامی را نمی پذیرد.

این هنرمند فرانسوی با محکوم کردن اظهارات ضد اسلامی رئیس جمهوری فرانسه و مسئولان این کشور، اقدام به خواندن شعر مشهور «طلع البدر علینا» را به زبان فرانسوی کرده است.

وی در ادامه افزود: اینگونه اهانت ها به ارزش های انسانی و احساسات جامعه خسارت می زند.

“لئونیدا تیموش” متولد سال 1998 در مولداوی است. وی پنج سال پیش پس از مطالعه قرآن کریم و بحث و جستجو درباره اسلام به دین مبین اسلام گروید و مسلمان شد. وی به زبان فرانسوی، ترکیه ای، روسی و رومانی آواز می خواند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا