آسیااخبارجهانجهان اسلامرسانه های شیعهعراقموسسات جهانی شیعه

نماینده پارلمان عراق: تلاش مرجعیت حضرت آیت الله العظمی شیرازی در زمینه انسانی و اطلاع رسانی قابل تقدیر است

“حسین الیساری” در دیدار با مسئولان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از تلاش مرجعیت حضرت آیت الله العظمی شیرازی در زمینه انسانی و اطلاع رسانی تقدیر کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “حسین الیساری” نماینده پارلمان عراق که به بازدید از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام آمده بود، در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شیخ “مصطفی محمدی” مدیر این مجموعه رسانه ای و برخی دیگر مسئولان مربوطه، ضمن تقدیر از مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مد ظله العالی” در زمینه انسانی و اطلاع رسانی، گفت: ما شاهد آن هستیم که موسسه های مختلف مربوط به مرجعیت شیعه، خدمات وافری به ملت عراق ارائه داده اند.

دیدار حسین الیساری با حجت الاسلام و المسلمین محمدی

گفته می شود در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ “مصطفی محمدی” درباره فعالیت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به “حسین الیساری” توضیحاتی داد و در مورد فعالیت های این مجموعه در راستای نشر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دین اسلام اصیل محمدی در عراق و جهان نکاتی بیان کرد.
توضیحاتی نیز در مورد طرح میثاق حمایت از ایتام عراق که توسط مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام ارائه شد.

گفتنی است در این دیدار، طرفین در مورد وضعیت فعلی عراق در زمینه های مختلف به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت افزایش تلاش دولت و جامعه برای توسعه و پیشرفت روز افزون این کشور تأکید کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا