آسیااخبارجهانجهان اسلامعربستان سعودیعلم و فناوری

عربستان جلوی تولید اپلیکیشن نذری را گرفت!

اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در شرق عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور جلوی تولید اپلیکیشن نذری را گرفتند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ تعدادی از شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در شهر الأحساء از شهرهای شیعه نشین در شرق کشور عربستان سعودی از چند ماه پیش تهیه، طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن مخصوص نذری دادن را آغاز کرده بودند اما گویا نیروهای امنیتی سعودی جلو کار آنان را گرفته و مانع از راه اندازی این پروژه شدند.

عربستان جلوی تولید اپلیکیشن نذری را گرفت!

در همین راستا یکی از مسئولان پروژه که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با خبرنگار شیعه ویوز گفت: ما در مراحل آخر آماده کردن این اپلیکیشن بودیم اما به دلیل برخی تماس ها، مجبور شدیم از ادامه فعالیت منصرف شویم.

وی در ادامه افزود: ما به هیچ گروه، سازمان، حزب یا جریان خاصی سیاسی و حتی غیر سیاسی در داخل و خارج از عربستان تعلق نداریم. ما فقط تعدادی جوان شیعه هستیم که به عشق اهل بیت علیهم السلام قصد داشتیم اپلیکیشن نذری را راه اندازی کنیم تا شیعیان کشورهای مختلف عربی بخصوص حوزه خلیج بتوانند به راحتی نذر و نذورات خود را به عتبات برسانند.

این جوان شیعه عربستان همچنین گفت: ما قصد داشتیم علاوه بر رساندن نذر و نذورات مالی شیعیان به عتبات، سفارش نذرهای غذایی را جمع آوری کرده و در میان شیعیان نیازمند در شهرهای مختلف جهان و یا حتی زائران عتبات مقدسه در کشورهای مختلف توزیع کنیم. قصد داشتیم بیشتر مواد غذایی را در میان ایتام عراق و یا زائران عتبات حسینی و عباسی و علوی علیهما السلام توزیع کنیم. اما توفیق این کار از ما سلب شد.

او از ترس تهدید شدن یا بازداشت توسط نیروهای امنیتی عربستان، از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد و در پایان گفت: در حال حاضر دیگر مهم نیست که چرا نتوانستیم به مسیر خود ادامه دهیم اما از صمیم قلب امیدواریم مجموعه ای از جوانان شیعه در یکی دیگر از کشورهای اسلامی که دارای آزادی دینی و مذهبی هستند، دست به چنین کاری بزنند و این راه را ادامه بدهند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا