اخباراروپاجهانموسسات جهانی شیعه

کمک ‌رسانی مسلمانان به نیازمندان لندن در شرایط قرنطینه کرونا

یک موسسه خیریه در جنوب شهر لندن، به دلیل اوضاع نابسامانی که در دوران کرونا به وجود آمده و گرفتاری مردم در حین قرنطینه سوم کشوری، به خانواده‌هایی در محله کریدون در جنوب لندن کمک‌ رسانی کنند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از فعالان مدنی؛ داوطلبان موسسه الخیر بیش از ۵۰۰ بسته غذایی، مواد اساسی و مواد اولیه را به مساجد، کلیساها، گروه‌های پشتیبانی و افراد در سراسر جنوب لندن اهدا کردند.

کمک ‌رسانی مسلمانان به نیازمندان لندن در شرایط قرنطینه کرونا

در همین راستا “عمران نثار” سرپرست پروژه‌های ویژه در بنیاد الخیر در این باره می گوید: در این شرایط دشوار ما تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه محلی در پیش خواهیم گرفت تا مردم بتوانند روال عادی زندگی خود را در پیش بگیرند. به دلیل اوضاع قرنطینه ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم مناطق کمک ‌رسانی را افزایش دهیم.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مردم در معرض بی خانمانی قرار دارند زیرا اکنون کار خود را از دست داده‌ و حتی تغذیه خانواده‌هایشان نیز یک مشکل است. ما بی وقفه تلاش خواهیم کرد تا کارهایی را که انجام داده‌ایم با تأمین غذا و سایر ملزومات مورد نیاز افراد ادامه دهیم.

وی از داوطلبان خیر قدردانی کرده و گفت: ما از همه بانیان خیر بسیار سپاسگزاریم که امکان کمک ما به افراد نیازمند را در این اوقات بی سابقه فراهم می‌ کنند.

این بنیاد خیریه یک سازمان غیردولتی بین ‌المللی برای کمک به مسلمانان مستقر در انگلستان است و سومین موسسه خیریه بزرگ مسلمانان در این کشور به حساب می آید. این نهاد در سال 2003 میلادی تأسیس شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا