آسیااخبارپاکستانجهانجهان اسلامفرهنگ و هنر

امضای نامه شکایت درباره جنایت ها علیه شیعیان پاکستان

اخبار رسیده از کشور هند حاکی از آن است که نامه شکایت آمیزی درباره جنایت ها علیه شیعیان پاکستان تهیه و امضا شده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این نامه شکایت آمیز که توسط تعدادی از شیعیان تهیه مورد استقبال تعداد زیادی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در هندوستان قرار گرفت و آن را امضا کردند.

امضای نامه شکایت درباره جنایت ها علیه شیعیان پاکستان

گفتنی است این نامه که در شهر لکهنو در هندوستان تهیه گردیده، خطاب به سازمان ملل متحده نوشته شده و در آن به بی تفاوت بودن دولت پاکستان در دفاع از شیعیان در برابر سنی های تندرو، اشاره شده است.

قابل ذکر است، کمپینی هم در منطقه درگاه حضرت اباالفضل العباس عليه السلام در شهر لکهنو ایجاد شده و در آن ضمن قرائت این نامه شکایت آمیز، شیعیان هندوستان آن را امضا کردند.

لازم به ذکر است، تعداد امضا کنندگان این نامه به بیش از 10 هزار عدد رسید. از جمله شرکت کنندگان در این کمپین و امضا کنندگان این نامه، حجت الاسلام و المسلمين شیخ “مصطفى على خان اديب الهندى” وكيل و نماينده مرجعیت عالیقدر جهان، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مد ظله العالی)، در شهر لکهنو بود.

ناگفته نماند تعداد دیگری از چهره های سرشناس شیعیان هند از جمله میرزای يعسوب عباس اطهر، میرزا رضا عباس، میرزا جعفر عباس، از جمله امضا کنندگان این نامه اعتراض آمیز بودند.

امضای نامه شکایت درباره جنایت ها علیه شیعیان پاکستان

در پایان لازم به یادآوری است، نسخه ای از این نامه به دفتر نمايندگى سازمان ملل متحد در شهر دهلی و همچنین نسخه ای دیگر به وزارت کشور هندوستان و نسخه سوم هم به سفارت پاکستان در دهلی ارسال شد.

امضای نامه شکایت درباره جنایت ها علیه شیعیان پاکستان

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا