آسیااخبارجهانجهان اسلامعراقمرجعیت شیعه

حضور مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در دیوان عشیره آل جمیل

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در دیوان عشیره آل جمیل حضور یافت و با تعدادی از مسئولان آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ سید عارف نصرالله، مسئول مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (دام ظله العالی) در پی بازدید از دیوان عشیره آل جمیل گفت که توجه و اهتمام مرجعیت دینی و علاقه وافر ایشان به برقراری ارتباط با قبایل عرب و عشایر عراقی، از اعتقاد بزرگ ایشان به نقشی است که این عشایر بزرگوار در اصلاح جامعه دارند.

عارف نصرالله در ادامه افزود: هیچ کس نمی تواند نقش مرجعیت دینی در تحکیم قوانین صلح اجتماعی بین همه اقشار جامعه و عشایر اصیل را انکار کند و تاریخ ما آکنده از شواهدی است که این رابطه صمیمی بین طرفین را نشان داده است.

وی همچنین با اشاره به این که مرجعیت دینی نیابت از امام معصوم، حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف را بر عهده دارد و به عنوان پدر و مربی تمام مردم امت اسلامی شناخته می شود، خواستار تقویت روابط و پیروی و اطاعت دائمی از رهنمودهای مرجعیت دینی شد.

در همین حال “عادل الحربی” رئیس عشیره آل جمیل نیز ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای حضرت آیت الله العظمی شیرازی دام ظله در این دیدار گفت: مرجعیت خاندان شیرازی عمق فرهنگی و تاریخ جهادی، علمی و آموزشی افتخار آمیزی دارد و همیشه در مقابله با فتنه ها و سرکوب آن پیشگام بوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا