آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراقفرهنگ و هنر

راه اندازی برنامه “حیات طیبه” ویژه بانوان در آستان مقدس حسینی

برنامه «حیات طیبه» ویژه بانوان برای تقویت فرهنگی بین محافل اجتماعی در کربلا آغاز شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از دارالقرآن کریم در آستان مقدس حسینی؛ این دارالقرآن برنامه «حیات طیبه» را در چارچوب تلاش مستمر و هدفمند این آستان برای تقویت فرهنگ قرآنی بین محافل اجتماعی مختلف آغاز کرد.

برنامه “حیات طیبه”

در همین راستا “فاطمه المنصوری” عضو کمیته ارتباطات دانشگاهی متعلق به دارالقرآن کریم، گفت: برنامه حیات طیبه شامل کارگاه های قرآنی و فرهنگی متعدد است. این کارگاه‌ها درچارچوب فعالیت های مستمری است که کمیته ارتباطات دانشگاهی در دارالقرآن کریم بر آنها نظارت دارد.

المنصوری افزود: برنامه های حیات طیبه شامل محورهای متعدد قرآنی و فرهنگی برای ارائه به گروه های مختلف جامعه است. جایی که استادان متخصص در زمینه قرآنی میزبانی این دوره ها را به منظور ارایه مسایل مهم مربوط به هر گروه سنی برعهده دارند.

وی ادامه داد: روز اول این برنامه شاهد همایش استاد «ملاک سبیتی» پژوهشگر لبنانی با عنوان «نور مبین در تأملات قرآن کریم» است که به نیروهای دارالقرآن کریم ارایه شد. در طول این همایش مسایل متعددی همچون ضرورت تبلیغات قرآنی و صفات و روش های مبلغ بررسی شد.

عضو کمیته ارتباطات دانشگاهی گفت: این همایش فرصتی را برای طرح پرسش ها و تعامل مستقیم ایجاد کرد که در دستیابی به اهداف از پبش تعیین شده از برگزاری این سمینارها و همایش ها کمک خواهد کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا