آسیااخبارجهانجهان اسلام

عذرخواهی امارات از مسافران اسرائیلی بخاطر توقیف در فرودگاه دبی!

در پی تأخیر و توقف مسافران اسرائیلی که به دبی سفر کرده بودند، امارات متحده عربی رسما از آنها بخاطر این توقف عذرخواهی کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ پس از گزارش رسانه ‌های اسرئیلی درباره سرگردانی مسافران اسرائیلی که به دبی سفر کرده بودند، خبرگزاری رسمی امارات با انتشار بیانیه ‌ای به نقل یک شرکت هوایی، از این مسافران اسرائیلی رسما عذرخواهی و تأکید کرد که سیاست این کشور در پذیرش اسرائیلی ‌ها تغییر نکرده است!

هواپیمای اسرائیلی

گفتنی است، شرکت هواپیمایی اماراتی «فلای دبی»، شامگاه روز دوشنبه 17 آذر 1399، با انتشار بیانیه ‌ای رسمی از اسرائیلی ها عذرخواهی کرد.

این ماجرا از آنجا شروع شد که منابع خبری اسرائیلی روز گذشته، گزارش دادند که حدود 200 مسافر اسرائیلی در فرودگاه بین‌المللی دبی سرگردان شده‌اند و سفر آنها تأخیر داشته است.

بعد از این گزارش،‌ خبرگزاری رسمی امارات (وام)، در واکنش به گزارش رسانه‌ های اسرائیلی به نقل از شرکت «فلای دبی» از اسرائیلی ها عذرخواهی کرد و گفت که این شرکت در حال بررسی علل تأخیر و مطمئن شدن از نبود هر گونه مشکل احتمالی در سفرهای آتی است.

در بخش پایانی گزارش خبرگزاری رسمی امارات آمده: در سیاستی که به شهروندان اسرائیلی اجازه ورود می ‌دهد، تغییری حاصل نشده و امارات عربی متحده به آنها در خاک خود خوش‌آمد می‌گوید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا