آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسه

آستان مقدس عباسی میزبان هیاتی از دانشکده امام کاظم علیه السلام

هیئتی از اساتید دانشکده امام کاظم علیه السلام (واحد بابل) به ریاست حسن جاسم، رئیس دانشکده با همراهی گروهی از روسای گروه های دانشکده از واحد روابط دانشگاهی و مدارس از آستان مقدس عباسی بازدید کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این هیات در جریان بازدید مورد استقبال معاون تولیت آستان مقدس عباسی و معاون رئیس بخش روابط عمومی قرار گرفت.

در همین راستا “منتظر الصافی” مسئول بخش فعالیت های دانشگاهی در این واحد گفت: این بازدید محورهای متعددی از جمله گشایش‌های چشم‌انداز همکاری میان دانشکده امام کاظم علیه السلام/واحد بابل و آستان مقدس عباسی را دربرگفت.

وی در ادامه افزود: سایر محورهای مهمی که در جریان بازدید مطرح شدند، موضوع حمایت آستان مقدس عباسی از کتابخانه ‌مرکزی دانشکده امام کاظم علیه السلام بود که مشتمل بر تهیه کتب فکری، علمی، تجهیز کتابخانه و نیز تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های این دانشگاه است.

گفتنی است، این بازدید بخشی از بازدیدهای نمایندگان دانشگاه های عراق از آستان مقدس عباسی است که با هدف توسعه و تحکیم ارتباط میان دانشگاه های عراقی و آستان و نیز گشایش چشم‌اندازهای همکاری در بسیاری از عرصه های علمی، فرهنگی و فکری صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا