آسیااخبارجهانجهان اسلامعربستان سعودی

جدیدترین آدم ربایی آل سعود؛ انتقال شاهزاده بازداشتی سعودی به مکانی فوق سری

اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که شاهزاده “سلمان بن عبدالعزیز آل سعود” شاهزاده سعودی که از دو سال پیش در زندان به سر می برد، به مکانی فوق سری انتقال داده شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ عضو پارلمان اروپا اعلام کرد که مقام‌های سعودی، یک شاهزاده سعودی را به همراه پدرش به مکانی سری منتقل کردند.

شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز آل سعود

در همین راستا “مارک تاربیلا” عضو پارلمان اروپا اعلام کرد که مقام‌ های سعودی، “سلمان بن عبدالعزیز” یک شاهزاده سعودی را به همراه پدرش به مکانی سری منتقل کردند.

به گفته تاربیلا، سلمان بن عبدالعزیز که پیش از این در یک ویلا در ریاض تحت کنترل بود، طی روزهای گذشته به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

یک مقام نزدیک به خانواده شاهزاده بازداشتی نیز انتقال وی را به مکانی نامشخص تأیید کرده و اعلام کرده است که دلیل این مسأله مشخص نیست.

تاربیلا همچنین در نامه‌ای به نماینده عربستان سعودی در اتحادیه اروپا بازداشت این دو نفر را خودسرانه خوانده و تاکید کرده است که این اقدام نقض تعهدات داخلی و بین‌المللی عربستان محسوب می ‌شود.

گفتنی است، این اولین باری نیست که دستگاه های امنیتی آل سعود دست به چنین اقداماتی که بیشتر شبیه به آدر ربایی است، می زنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا