آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

عملیات مشترک عراق: تاکتیک جدید تعقیب بقایای داعش

فرمانده عملیات مشترک عراق امروز (چهارشنبه) بربه کار گیری روش های جدید در مبارزه و محاصره بقایای گروهک تروریستی داعش تأکید کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از خبرگزاری رسمی عراق؛ سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک گفت: تاکتیک های جدید علاوه براجرای عملیات پیشگیرانه، شامل استفاده از فشار سنگین بر این گروهک تروریستی نیز می شود.

سربازان ارتش عراق

وی خاطر نشان کرد که نقض امنیت گروه تروریستی داعش که در برخی مناطق از جمله استان دیالی به دست آمد، در نتیجه فشار سنگین و تعقیب است که معطوف به اعضای گروه داعش پناه گرفته در صحرا و مناطق کوهستانی است.

خفاجی در ادامه افزود: نیروهای امنیتی در ضمن حمله برای خشکاندن ریشه تروریسم، اقدام به تخلیه جزیره های عراق از گروه های داعشی که در آن جا حضور داشته اند و نصب دوربین های نظارتی در آن اماکن برای تضمین عدم بازگشت مجدد ان ها به آن جا نموده است.

وی تأکید کرد که فرماندهی عملیات الجزیره و الأنبار برای کنترل مرزها از طریق دوربین ها در نقاط معینی اقدام کرده است و این یک چالش بزرگ برای گروه های تروریستی است.

خفاجی با اشاره به این که ائتلاف بین المللی به ارائه پشتیبانی هوایی وهمکاری در زمینه تلاش اطلاعاتی و تبادل اطلاعات مرتبط با مکان هایی که تجمع های تروریستی در آن حضور دارند، می پردازد، خاطر نشان کرد که عراق همواره با نیروهای ائتلاف بین المللی برای مقابله با گروه های تروریستی اقدام می کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا