آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

اعترافات تکان دهنده مفتی داعش درباره انفجار مرقد حضرت یونس علیه السلام

مفتی سنی های تندروی داعشی در استان نینوای عراق طی اعترافاتی تکان دهنده که از نقش مخرب آل سعود در عراق حکایت دارد، از سفرهایش به عربستان و دریافت کمک مالی برای ادامه اقدامات تروریستی در عراق پرده برداشت.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از خبرگزاری های عراق؛ “شفاء النعمه” مفتی تروریست های داعشی و موسوم به “قاضی شرعی داعش” در استان نینوا، جزئیات تکان دهنده ای از حمایت آل سعود از گروه های تروریستی در عراق فاش و اعلام کرد که دو بار به عربستان سفر نموده و برای گرفتن پول با افرادی مختلف دیدار کرده است.

اعترافات تکان دهنده مفتی داعش درباره تخریب مراز حضرت یونس

وی در ادامه اعترافات خود گفت: در سال 2006 با “ابومصطفی العراقی” که تابعیت اروپایی داشت در مکه دیدار کردم و از من اطلاعاتی درباره گروه های سُنی در عراق و نحوه حمایت های موجود، خواست. بعد از آن دیدار، من پول کافی برای تاسیس و حمایت از گروه های مسلح دریافت کردم.

این تروریست سرشناس داعشی در ادامه به سفر دوم خود به عربستان و دیدارش با یکی از سرکرده های وهابی و درخواستی که از این وهابی برای گرفتن پول جهت انجام اقدامات مسلحانه داشته و سپس دریافت مجدد پول اشاره کرد.

این تروریست داعشی درباره انفجار مرقد حضرت یونس علیه السلام در استان نینوا هم به دروغی که به افکار عمومی گفته شده، اشاره کرد و اینکه برای گمراه کردن افکار عمومی در موصل پس از انفجار مرقد آن حضرت اعلام شد که کاخی متعلق به آشوریان بوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا