آسیااخباربحرینجهانجهان اسلامعراق

زیارت کربلا ممنوع اما زیارت اسرائیل آزاد است!

اخبار رسیده از منامه پایتخت بحرین حاکی از آن است که مقدمات لازم برای سفر شهروندان بحرینی به اسرائیل در حال آماده سازی است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ هر ساله بعد از بازگشت هزاران شهروند بحرینی به بحرین که برای حضور در مراسم عاشورا و یا اربعین حسینی علیه السلام به کشور عراق سفر کرده بودند، به بهانه های مختلف توسط سازمان اطلاعات و امنیت رژیم آل خلیفه بازداشت و روانه زندان می شوند.

کربلا

این عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در زندان های آل خلیفه مجبور به انواع اعتراف به اقدامات و اعمال نکرده، می شوند و در صورت مخالفت با اعتراف، زیر شدید ترین شکنجه های روحی و بدنی قرار می گیرند لذا طی سال های گذشته صدها شهروند شیعه بحرینی زیر شکنجه به شهادت رسیده اند.

به رغم همه این اتفاقات اما اکنون و بعد از امضای توافق نامه میان اسرائیل و بحرین، مقدمات لازم برای سفر شهروندان بحرینی به اسرائیل در حال آماده سازی است.

هر چند این اقدام تحت عنوان “زیارت مسجد الأقصی” و یا “زیارت قبله اول مسلمانان” عنوان می شود، اما قطعا هدف از آن رسیدن شهروندان بحرینی به اسرائیل است.

حتی اگر هم موضوع “زیارت مسجد الأقصی” و یا “زیارت قبله اول مسلمانان” را درست و واقعی در نظر بگیریم، این پرسش مطرح می شود که چرا زیارت مسجد الأقصی آزاد است اما زیارت حرم ائمه اطهار علیهم السلام در عراق ممنوع است؟!

اخیرا هم خبری به نقل از “ابراهیم النونو” نماینده یهودیان بحرین منتشر شد مبنی بر اینکه زمینه سازی برای تهیه گوشت به شیوه ذبح یهودی در بحرین برای گردشگران یهودی در دستور کار قرار گرفته است.

چند روز قبل نیز مراسم هشتاد و دومین سالگرد جشن دینی یهودیان که “شب کریستال” نامیده می شود، با حضور 50 یهودی بحرینی در منامه برگزار شده بود. “شب کریستال” در واقع سالگرد آنچه که “هولوکاست” نامیده می شود و در آن طبق ادعای یهودیان، نازی های آلمانی یهودیان این کشور را مورد حمله قرار دادند، به شمار می رود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا