آسیااخبارایرانجهانجهان اسلامعلم و فناوری

هدیه لب تاب به جوان شیعه شده بخاطر آوردن رتبه 100 کنکور

به همت جمعی از شیعیان شهر تهران، یک عدد لب تاب و مبلغی محدود اما بصورت ماهیانه به عنوان هدیه، به جوانی که پیش از این به مذهب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گرویده، تقدیم شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ حجه الاسلام سید رضا بحرالعلوم میردامادی، امام جماعت مسجد اخوان اسلامیِ تهران، با انتشار این خبر در صفحه شخصی ایسنتگرامی خود، نوشت: وقتی یکی از بچه های با هوش مسجدمان که اهل سنت بوده و به واسطه اعتکاف چند سال پیش، جذب مسجد شده و از همان اول با استدلال و برهان و بیان حقایق خود و بعضی از اعضای خانواده اش شیعه شده اند، وقتی الان می فهمی رتبه 100 کنکور هم شده و در مدرسه هم شاگرد اول بود، در عین حالی که به خاطر معیشت هم، سخت کار می کند، با افتخار تمام و خوشحالی فزون از وصف، از طرف مسجد، هدیه ناقابل ، یک دستگاه لب تاب و ماهانه مبلغی کمک هزینه تحصیلی در ایام ولادت نبی رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام به ایشان تقدیم گردد.

جوان شیعه شده

امام جماعت مسجد اخوان اسلامیِ تهران در ادامه پست خود نوشت: اتحاد و وحدت حق را نگفتن و خفه شدن نیست. آنانی که به اسم اتحاد اسلامی، لب از گفتن حقایق فرو می بندند، به اسلام خیانت می کنند.

وی همچنین در این مطلب افزود: وحدت از نگاه بزرگان به این معنی است “محکم ایستادن بر حقایق دینی و اعتقادی که یکی از آن حقایق و واجبات تبری است و در عین حال، دستگیری و محبت به عامه اهل سنت است که به یاری خدا و اخلاق ما و تبیین حقایق، دست آنان هم در دامان، حق مطلق، حیدر کرار، امیر عوالم ، وجود آقا امیر المومنین علی علیه السلام قرار گیرد. باید حقایق روایی و تاریخی کتب فریقین بازگو شود. باید مطاعن خلفا مستندا بیان گردد. ولی عده ای هستند که به بهانه وحدت، از حق و حقیقت کوتاه آمدند و ما را به خاطر عقاید حقه، همیشه ملامت کردند.”

حضور در منزل جوان شیعه شده

حجه الاسلام سید رضا بحرالعلوم میردامادی در پایان این پست به نقل از یکی از اساتید خود نوشت: اینا مُنّی هستند. نه شیعه اند نه سنی.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا