آسیااخباربحرینجهانجهان اسلام

آمادگی هتل های بحرین برای ارائه غذا و گوشت به شیوه ذبح یهودی!

نماینده یهودیان بحرین از زمینه سازی برای تهیه گوشت به شیوه ذبح یهودی در بحرین برای گردشگران یهودی خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ یهودیان خوردن گوشت هایی که از طریق ذبح یهودی تهیه نشده باشد را از نظر شرعی حرام می دانند.

ابراهیم النونو ، رئیس انجمین یهودیان بحرین

بر همین اساس “ابراهیم النونو” نماینده انجمن یهودیان بحرین طی اظهاراتی به خبرگزاری فرانسوی “فرانس پرس” گفت: زمینه سازی برای تهیه گوشت به شیوه ذبح یهودی در بحرین در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: قرار است در آینده نزدیک رفت آمد میان اسرائیلی ها و بحرینی رسما آغاز شود. بر همین اساس گردشگران اسرائیلی زیادی برای گردش راهی منامه و دیگر شهرهای بحرین خواهند شد. قطعا این گردشگران در طول حضورشان در بحرین، به غذا نیاز دارند.

“النونو” همچنین گفت: با توجه به اینکه قوم یهود هر گوشتی را مصرف نمی کند، زمینه سازی برای تهیه گوشت به شیوه ذبح یهودی در بحرین در دستور کار قرار گرفته تا پس از آن این گوشت ها برای پخت غذا مورد استفاده قرار گیرد تا گردشگران یهودی غذای حلال مصرف کنند!

نماینده انجمن یهودیان بحرین ادامه داد: این غذاها قرار است در هتل های محل سکونت گردشگران اسرائیلی تهیه و در اختیار گردشگران قرار گیرد.

در پایان لازم به یادآوری است چند روز پیش در اقدامی بی سابقه مراسم هشتاد و دومین سالگرد جشن دینی یهودیان که “شب کریستال” نامیده می شود، با حضور 50 یهودی بحرینی در منامه برگزار شد. “شب کریستال” در واقع سالگرد آنچه که “هولوکاست” نامیده می شود و در آن طبق ادعای یهودیان، نازی های آلمانی یهودیان این کشور را مورد حمله قرار دادند، به شمار می رود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا