آمریکااخبارجهانعلم و فناوری

جاسوسی آمریکا از طریق اپلیکیشن های اسلامی!

جاسوسی آمریکا از مسلمانان جهان از طریق نصب اپلکیشن‌ های دینی و اسلامی در تلفن‌های همراه آنها با واکنش و محکومیت شورای روابط آمریکایی – اسلامی مواجه شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ شورای روابط آمریکایی – اسلامی اقدام دولت آمریکا در جاسوسی از مسلمانان سراسر جهان از طریق برنامه ‌های مذهبی و دینی نصب شده در تلفن ‌های بیشتر مسلمانان آمریکا و سایر کشورها را محکوم کرد.

تجسس علیه مسلمانان جهان

شورای روابط آمریکایی – اسلامی که بزرگ ترین نهاد آزادی‌های مدنی مسلمانان آمریکا است، خواستار انجام تحقیقات کنگره در مورد کنترل غیر قابل توجیه مسلمانان آمریکا شد.

در همین راستا “نهاد عوض” مدیر اجرایی این شورا اعلام کرد که این سازمان از کنگره درخواست کرده تا یک تحقیق جامع در مورد استفاده دولت آمریکا از اطلاعات شخصی مسلمانان در سراسر جهان صورت گیرد.

همچنین “ادوارد احمد میشل” معاون مدیر اجرایی شورای مذکور گفت که برخی از مسلمانان آمریکا سال هاست که از جاسوسی و شیوه‌های دیگر تبعیض دولتی رنج می برند، اما بسیاری از مسلمانان در خارج از آمریکا با پهپادهای آمریکایی کشته می شوند.

این عملیات جاسوسی پس از لو رفتن اطلاعاتی از فرماندهی عملیات ویژه آمریکا و مسئول «ضد تروریسم، ضدشورش وشناسایی ویژه» مبنی بر توان دستیابی به اطلاعات مسلمانان با استفاده از اپلیکیشن‌های دینی و اسلامی به منظور کمک به عملیات نیروهای ویژه در خارج از آمریکا افشا شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا