آسیااخبارجهانجهان اسلام

برگزاری کنفرانس بین المللی درباره شخصیت پیامبر اسلام در هند

کنفرانس بین المللی سیره و شیوه زندگی پیامبر اکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در هند، با حضور شخصیت های اسلامی شیعه و سنی برگزار شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در این کنفرانس بین المللی، موضوعات مختلفی در مورد شیوه مقابله با اندیشه تکفیری مورد بحث قرار گرفت.

کنفرانس بین المللی سیره و شیوه زندگی پیامبر اسلام (ص) در هند

قابل ذکر است، پرفسور “اختر واسع” اندیشمند سرشناس جهان اسلام که از سخنرانان در این کنفرانس بین المللی بود، در سخنرانی خود به فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت” فرهنگ اسلام حول علم، ادب و همسانی میان تمامی اقشار جامعه تأکید می کند و از افراط و تندروی به دور است.

در ادامه این کنفرانس شیخ “محمد علی” دیگر شخصیت حاضر در این کنفرانس بین المللی، طی اظهاراتی به سیاست های غیر انسانی کشورهای غربی اشاره ای داشت و تاکید نمود: اهانت به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله، دور از شأن دمکراسی غربی است.

این شخصیت برجسته جهان است، در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: کشورهای اروپایی، ظاهرا مدعی دمکراسی هستند، اما در شیوه رفتار سیاسی آنها خلاف دمکراسی است، این کشورها اهانت به پیامبر اسلام و مسلمانان را عادی جلوه داده اند و تمامی قوانین اساسی و انسانی حقوق بشر را نادیده گرفته اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا