آسیااخباربحرینجهانجهان اسلام

درخواست یک موسسه حقوقی از نخست وزیر جدید بحرین

یک سازمان مردم نهاد از نخست وزیر جدید بحرین خواست به دنبال اصلاح امور باشد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ یک سازمان مردم نهاد بین المللی، بیانیه ای خطاب به نخست وزیر جدید بحرین منتشر کرد و در آن نوشت: برای اداره بهتر کشور و حمایت از مردم و همچنین پیشرفت جامعه در همه زمینه ها، بهتر است به دنبال اصلاح امور باشد.

“سازمان حقوقی بدون خشونت” در ادامه بیانیه خود نوشت: در سال های گذشته شاهد پستی و بلندی های زیادی در بحرین بودیم و مردم این کشور شرایط سختی را متحمل شدند، بنابر این برای رعایت احوال مردم و همچینین اجرای کامل دمکراسی، نخست وزیر جدید باید اعتدال را رعایت کند و حقوق مردم را پایمال نگرداند.

“سازمان حقوقی بدون خشونت” در پایان بیانه خود تاکید کرد که مسئولان با انعطاف بیشتر با مردم برخورد کنند، زیرا این کار باعث آن خواهد شد که در آینده ای نه چندان دور شاهد بازگشت امنیت به طور کامل و همچنین با ایجاد، وضع و اجرای قوانین ملموس شاهد رغبت مردم به حکومت خواهیم بود.

در پایان لازم به ذکر است رژیم آل خلیفه از زمان به قدرت رسیدن و به خصوص در یک دهه اخیر، شدید ترین اقدامات را علیه جامعه شیعی بحرین را اعمال کرده و هزاران تن از پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بازداشت و شکنجه کرده و حتی به شهادت رسانده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا