آسیااخباربحرینجهان

نگرانی سازمان های حقوقی شیعیان بحرین از یک انتصاب در اینترپل

19 سازمان مردم نهاد بحرینی از انتصاب سرتیپ “ناصر الریسی” در سازمان پلیس بین الملل، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ اخبار رسیده از منامه پایتخت بحرین حاکی از آن است که 19 سازمان مردم نهاد وابسته به شیعیان بحرین، که بیشتر آنها سازمان حقوقی هستند، با انتشار بیانیه ای خطاب به رئیس سازمان پلیس بین الملل (اینترپل)، از نگرانی انتصاب سرتیپ “ناصر الریسی” بازرس وزارت کشور امارات، در اینترپل ابراز نگرانی کردند.

این سازمان های مردم نهاد بحرینی، در ادامه بیانیه خود خطاب به رئیس اینترپل نوشتند: این فرد منصوب شده، در رهبری رژیم دیکتاتوری آل خلیفه در سرکوب اعتراضات شیعیان علیه حکومت، نقش بسزایی داشته است.

این بیانیه همچنین افزود: هتک حرمت به زنان و کودکان، تعرض به زندانیان و دیگر جنایت ها توسط این فرد و تیم های وابسته به وی، برای همگان اثبات شده است. او در سازمان اطلاعات و امنیت رژیم آل خلیفه آموزش دیده است.

در ادامه بیانیه این 19 سازمان بحرینی، آمده: انتصاب “الریسی” در اینترپل موجب آن می شود که آن اداره دیگر همانند گذشته نخواهد توانست به ماموریت خود که همان کشف جرائم و جنایت های سازمان یافته و تروریستی است، واکنش نشان دهد و اقدام مناسب و لازم را انجام دهد.

در پایان گفتنی است این 19 سازمان مردم نهاد وابسته به شیعیان بحرین همچنین نامه ای خطاب به دبیر کل سازمان حقوق بشر و دیگر سازمان های وابسته، منتشر کردند و انتصاب “الریسی” در اینترپل را به همگان هشدار دادند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا