آسیااخبارجهانجهان اسلامعربستان سعودیلبنانیمن

عربستان حزب الله و انصارالله را به قاچاق مواد مخدر متهم کرد!

مشاور دفتر پادشاهسعودی و عضو هیئت کبار علمای رژیم آل سعود، حزب الله لبنان و انصارالله یمن را به قاچاق مواد مخدر به عربستان متهم کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “عبدالله بن محمد المطلق” مشاور کاخ درباره پادشاه عربستان سعودی و عضو هیئت کبار علمای این کشور عصر روز گذشته (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی تحت عنوان “استودیو جمعه”، حزب الله لبنان و انصارالله یمن را به قاچاق مواد مخدر به عربستان متهم کرد.

وی در ادامه این اظهارات گفت: دفاع و حمایت از جوانان در برابر انحرافات، جزو وظایف و مسئولیت ماست.

“عبدالله بن محمد المطلق” در ادامه افزود: حمایت از جوانان سعودی در برابر انحرافات مبلغان شر و گمراهی و خطر اعتیاد به مواد مخدر که حزب الله و حوثی ها برای هدف قرار دادن جوانان به عربستان قاچاق می کنند، بسیار ضروری است!

او از خانواده‌های سعودی خواست تا با فرزندان خود درباره سرگذشت معتادان و فریب خوردگان گفت و گو کنند و آنها را همچنین از عوامل نفوذی و مزدوران دستگاه اطلاعاتی خارجی که در شبکه های اجتماعی با نام های جعلی سعودی، قحطانی، الدوسری، العتیبی فعالیت می کنند، آگاه کنند!

المطلق در پایان سخنان خود گفت: بسیاری از کسانی که فرزندانشان فرار کرده ‌اند، منحرف و یا وارد زندان شده ‌اند، پدران و مادران خود را نگران می‌کنند و نوعی شرمساری و سرافکندگی را برای آنها ایجاد می کنند.

اخبار مرتبط

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا