اخباراروپاجهان

ارسال پیام‌ های ضد اسلامی این بار به دو مسجد در آلمان

اتحادیه اسلامی ترکیه در آلمان اعلام کرد که دو مسجد وابسته به این اتحادیه در آلمان، از طریق پست پیام های ضد اسلامی دریافت کرده اند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ اتحادیه امور اسلامی ترکیه در آلمان (DITIB) صبح امروز با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که دو مسجد وابسته به این اتحادیه در آلمان، روز گذشته (چهارشنبه) از طریق پست، پیام های ضد اسلامی دریافت کرده اند.

در همین راستا خبرگزاری آناتولی ترکیه که این بیانیه را نیز منتشر کرد، گزارش داد: این پیام ‌ها که حاوی عبارت ها و جملات ضد اسلامی بوده، به مسجد شهدا در برلین و مسجد فاتح در بادن وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان ارسال شده است.

از سوی دیگر “یعقوب آیار” رئیس انجمن مسجد شهدا در برلین گفته که طی ماه جاری، شش پیام مشابه به مساجد آنها ارسال شده، اما مشخص نشده که چه فرد یا گروهی این پیام ها را ارسال کرده اند.

در همین حال “زکریا شاهین” متولی مسجد فاتح نیز گفته که به محض دریافت این پیام ها از طریق پست، پلیس محلی در جریان آن قرار داده اند تا تحقیقات و بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

شایان ذکر است، اواسط هفته جاری، یک بسته پستی حامل “مواد خطرناک” به مسجدی در شهر “مالمو” سوئد ارسال شده بود.

سخنگوی پلیس محلی شهر مالمو گفت که این بسته حاوی مواد خطرناک است و تحقیقات پلیس نشان می دهد که در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا