آسیااخباراروپاجهانجهان اسلامعراق

سائرون: مواضع مقامات عراقی مقابل توهین به پیامبر (ص) ضعیف است

نماینده پارلمان عراق مواضع مقامات عراقی در برابر توهین های صورت گرفته در کشور فرانسه به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را ضعیف دانست.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “صباح الساعدی” نماینده فراکسیون “سائرون” در پارلمان عراق، واکنش مقامات و دولتمردان عراقی، اعم از رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق به مواضع ضد اسلامی و توهین آمیز فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را ضعیف دانست.

الساعدی طی اظهاراتی در این باره گفت: مواضع جناب رئیس جمهور برهم صالح، نخست وزیر مصطفی الکاظمی و رئیس پارلمان سلیم الجبوری، در قبال اهانت مقامات و نشریات فرانسوی به ساحت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم نه تنها ضعیف بوده، بلکه به هیچ وجه مواضعی متناسب با اهانت نبوده است.

وی همچنین تاکید کرد: اهانت کردن به رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در غرب چه از سوی اشخاص حقیقی و یا حقوقی صورت گرفته باشد، باعث ایجاد خصومت و نفرت پراکنی میان کشورها می شود.

“صباح الساعدی” در ادامه اظهارات خود افزود: اعضای پارلمان این کشور برای تصویب قانون جرم انگاری اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در حال جمع آوری امضا هستند.

نماینده فراکسیون “سائرون” در پایان گفت: جمع آوری ۱۰۰ امضا از اعضای پارلمان برای تصویب قانون جرم انگاری اهانت به رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در دستور کار مجلس نمایندگان قرار دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا