آسیااخباربحرینجهانجهان اسلام

نگرانی از ترور بیولوژیکی زندانیان شیعه توسط آل خلیفه

احزاب شیعه بحرینی و نیز خانواده های زندانیان سیاسی شیعه، به شدت نگران حمله بیولوژیکی رژیم آل خلیفه علیه این زندانیان هستند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ سید “احمد الوداعی” از فعالان سیاسی شیعه در بحرین با انتشار توئیتی در صفحه تویتر خود نوشت: تاکنون بیش از 20 نفر از زندانیان در بند آل خلیفه در زندان “جو” بحرین به دلیل ابتلا به آنفلوانزا (طبق ادعای رژیم) به یکی از بهداری های تابع وزارت کشور بحرین منتقل شده اند.

این فعال بحرینی در ادامه این توئیت نوشت: موضوع آنفلوانزا، موضوعی است که اداره امنیت بحرین آن را مطرح کرده و گمان می رود که اداره اطلاعات و امنیت بحرین، ویروس کرونا را عمدا در بین زندانیان منتشر می کند تا آنها را به صورت بیولوژیکی ترور کند اما این موضوع را اینگونه مطرح کنند که زندانیان با گرفتن آنفلوانزا فوت شده اند.

این فعال بحرینی همچنین افزود: نیروهای امنیتی بحرینی بارها به بهانه اعتصاب غذا به این زندانیان حمله ور شدند. حمله بیولوژیکی به این افراد، می تواند برای رژیم آل خلیفه بسیار راحت و بدون هیچ نگرانی صورت گیرد.

شایان ذکر است، این موضوع در حالی رسانه ای شده که در بیشتر کشورهای جهان، زندانیان را به دلیل ظهور پدیده کرونا، آزاد کرده اند و با لوازم و ابزارهای تکنولوژی محور، مانند دستبند و یا پابند الکترونیکی مخصوص زندانیان، آن را مورد رصد قرار می دهند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا