آسیااخباربحرینجهانجهان اسلام

وزیر خارجه بحرین به اسرائیل سفر می کند

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که وزیر خارجه بحرین هفته آینده به تل آویو سفر خواهد کرد.

در همین راستا رسانه های خبری با انتشار خبری در این باره نوشتند: “گابی اشکنازی” وزیر خارجه رژیم اسرائیل از سفر “عبداللطیف الزیانی” وزیر خارجه بحرین به تل آویو در هفته آینده خبر داد.

طبق اخبار منتشر شده در این باره، سفر وزیر خارجه 66 ساله بحرین که در گذشته دبیر کل شورای همکاری های خلیج فارس بوده، پنج شنبه آینده به سرزمین های اشغالی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است این خبر در حالی توسط وزیر خارجه اسرائیل اعلام شد که سه شنبه گذشته پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) قانون دوستی و همپیمانی با بحرین را تصویب کرد.

در همین حال “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصویب این قانون توسط کنست را “اقدامی بزرگ در حمایت از اقتصاد” نامید و گفت: این توافق صورت گرفته بین اسرائیل و بحرین، اقدامی بزرگ در حمایت از اقتصاد ما خواهد بود و بر زندگی همه شهروندان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت.

نتانیاهو همچنین افزود: برای مثال اکنون مشاهده می کنید بخاطر امضای این توافقنامه صلح، کشتی های بازرگانی امارات در بندر حیفا پهلو گرفته و محصولات ما را جابجا می کنند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: همچنین مشاهده می کنید پروازهای هواپیمایی اسرائیل به سمت هند بر فراز آسمان عربستان سعودی صورت گرفت یعنی راه کوتاه تر و به صرفه تر. بخاطر این توافقنامه صلح، ما خواهیم توانست لوله های نفتی از خلیج [فارس] به اسرائیل و از اینجا به اروپا بکشیم. این یعنی یک انقلاب حیاتی واقعی!

لازم به ذکر است اسرائیل و بحرین 15 سپتامبر 2020 میلادی در مراسمی با حضور مقامات ارشد آمریکا و نیز امارات، توافقنامه صلح امضا کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا