آسیااخبارجهانجهان اسلام

تور زیارتی به اسرائیل راه اندازی می شود!

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ امارات متحده عربی، اولین کشور عربی و به اصطلاح اسلامی بود که برقراری روابط رسمی و آشکار خود با رژیم صهیونیستی را رسما اعلام کرد.

بعد از امارات هم بحرین و سپس سودان دست به چنین اقدامی زدند و پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور، چندین کشور عربی – اسلامی دیگر از جمله رژیم آل سعود نیز چنین کاری کنند، هر چند همه این کشورها از چند دهه قبل به طور پنهانی با صهیونیست ها روابط مختلفی داشته اند.

در همین راستا پیش بینی می شود با رسمی شدن روابط تل آویو و ابوظبی، روز به روز روابط دو طرف در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و غیره توسعه یابد.

بر همین اساس اخبار رسیده به خبرنگار شیعه ویوز در امارات متحده عربی حاکی از آن است که برخی از شرکت های گردشگری در حال آماده سازی زیر ساخت و زمینه های لازم برای ایجاد تورهای زیارتی به سرزمین های اشغالی به بهانه زیارت مسجد الأقصی، قبله اول مسلمانان جهان، هستند!

در واقع این شرکت های گردشگری امارات از چند هفته پیش برنامه تورهای زیارتی خود به اسرائیل را آماده کرده اند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در حال حاضر این موضوع را متوقف کرده و منتظر کمتر شدن حساسیت این موضوع هستند تا پس از آن از این تورهای زیارتی خود پرده بردارند!

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی در مورد آغاز ارتباطات و روابط میان شرکت های گردشگری اسرائیلی و اماراتی، فاش کرد که اسرائیل بنا دارد با شعار “یک ملیون گردشگر به امارات” فعالیت گسترده ای در این زمینه را آغاز کند!

در این باره “اوری سیرکیس” مدیر شرکت گردشگری “یسرائیر” طی اظهاراتی گفت: قصد داریم در برنامه ای مدون، طی دو سال حداقل یک ملیون شهروند اسرائیلی را برای گردش و تفریح، عازم امارات متحده عربی کنیم.

وی که اخیرا برای دیدار با مدیران برخی شرکت های گردشگری اماراتی به این کشور سفر کرده بود، در ادامه افزود: قبل از سفر به امارات فکر می کردم سالانه ظرفیت اعزام و ارسال 350 هزار گردشگر به امارات را خواهیم داشت اما حالا نظرم عوض شده و فکر می کنم این عدد در دو سال می تواند به یک ملیون گردشگر برسد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا