اخبارجهان اسلامعراق

نشست مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت با مدیران ادارات دولتی کربلا با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

سید عارف نصرالله، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله نشست سالیانه خود را با مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان کربلای معلی برگزار کرد.
به گزارش شیعه ویوز، این نشست با هدف برنامه ریزی و تعیین وظایف حاضران برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی سال جاری برگزار شد.
بر اساس بیانیه ای که طی این نشست از سوی مدیران ادارات و نهادهای حاضر صادر شد، آنان بر ارائه بهترین خدمات ممکن از طریق هماهنگی کامل با وزارتخانه های خدماتی و امنیتی تأکید کردند.
مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه هرساله در ایام زیارت اربعین حسینی خدمات متعددی را تحت عنوان «پروژه بزرگ حسینی» با همکاری نهادهای دولتی کربلا به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ارائه می دهد.
همچنین مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه رابط میان موکب هایی که از خارج از شهر مقدس کربلا وارد این شهر می شوند با مراکز و ادارات خدمت رسان دولتی به زائران اربعین حسینی است.
آقایان سید هاشم الموسوی، مشاور استاندار، محمد فاضل النصراوی، مدیر سازمان آب و عماد عباس، مدیر اداره برق کربلای معلی از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا