اخبار

۱۹ مجروح در نتیجه وقوع ۶ انفجار در بغداد

6 انفجار در نقاط مختلف بغداد نزدیک به ۲۰ غیر نظامی را مجروح ساخت.

6 انفجار در نقاط مختلف بغداد نزدیک به ۲۰ غیر نظامی را مجروح ساخت.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که مناطق مختلفی واقع در شرق، جنوب و شمال شهر بغداد، پایتخت این کشور شاهد وقوع 6 انفجار بودند که در نتیجه آنها، در مجموع ۱۹ غیر نظامی مجروح شدند که حال شماری از آنها وخیم است.

بر اساس این گزارش، انفجار نخست ناشی از یک بمب دست ساز تعبیه شده در یک موتورسیکلت در منطقه «الامین» در شرق شهر بغداد بوده و مجروح شدن دو غیر نظامی را در پی داشته در حالی که در مورد دوم نیز یک بمب دست ساز کار گذاشته شده در کنار جاده در منطقه «المعالف» در جنوب این شهر منفجر شده و به مجروح شدن 3 غیر نظامی دیگر انجامیده است.

انفجار بعدی نیز ناشی از یک بمب دست ساز کار گذاشته شده در نزدیکی یکی از بازارهای پر رفت و آمد در منطقه «الشعب» در شمال پایتخت عراق بوده و در نتیجه آن نیز 4 غیر نظامی مجروح شدند که وضعیت یکی از آنها وخیم است.

این منبع امنیتی همچنین از وقوع دو انفجار دیگر در نزدیکی یک ورزشگاه محلی و یک درمانگاه پزشکی در شهرک صدر در شرق بغداد خبر داده و اعلام کرد که انفجار دو موتورسیکلت در مجموع 7 مجروح بر جای گذاشته که حال 3 نفر از آنها وخیم است.

انفجار دیگر نیز توسط یک موتور سیکلت بمب گذاری شده در منطقه «البلدیات» در شرق پایتخت عراق، 3 غیر نظامی دیگر را روانه بیمارستان ساخت.

مسئولیت این انفجارها را که یک زن نیز قربانی آن بوده، هنوز هیچ شخص یا گروهی بر عهده نگرفته است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا