اخبار

شهید و مجروح شدن ۸ نیروی عراقی در ۲ حمله داعش

حمله سنی های تندروی داعش در دو منطقه واقع در شرق و شمال عراق، تعدادی از نیروهای عراقی را به شهادت رسانده و یا مجروح ساخت.

حمله سنی های تندروی داعش در دو منطقه واقع در شرق و شمال عراق، تعدادی از نیروهای عراقی را به شهادت رسانده و یا مجروح ساخت.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از رسانه های خبری عراق، نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق (الحشد الشعبی) با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کرد که این نیروها موفق شده اند، یک حمله بزرگ عناصر داعش در منطقه «السعدیه» به سمت دریاچه «حمرین» در شمال شرق استان مرزی دیاله در شرق این کشور را دفع کنند.

الحشد الشعبی در بیانیه خود با این حال اذعان کرده که در نتیجه حمله تروریست های داعش در منطقه السعدیه، یک تن از این نیروها به شهادت رسیده و 3 تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، رسانه های عراقی از منابع امنیتی نقل کردند که تروریست های داعش به نیروهای پلیس انرژی در منطقه نفت خیز «السحل» در نزدیکی بخش «الصینیه» در شهرستان «بیجی» در شمال غرب استان صلاح الدین در شمال این کشور حمله کردند.

به گزارش رسانه های عراقی، در جریان درگیری ناشی از حمله عناصر داعش به شهرستان بیجی، چهار نیروی پلیس انرژی عراق به شهادت رسیده اند.

سرلشکر «محسن حاتم»، فرمانده عملیات صلاح الدین نیز امروز(یک شنبه) در گفت و گو با خبرگزاری رسمی عراق (INA) تایید کرد که  4 تن از نیروی پلیس محافظ تاسیسات در نتیجه حمله گروهی از سنی های تندروی داعش به یک نقطه نگهبانی خط لوله نفتی در منطقه «تل ابوجراد» در شهرستان بیجی، به شهادت رسیده اند.

وی تاکید کرد که گروهی از نیروهای فرماندهی عملیات صلاح الدین با همکاری دیگر نیروها عناصر داعش را تعقیب نموده و موفق شدند یکی از آنها را از پای درآورند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا