اخبار

آیت الله العظمی شیرازی: شرایط و وضعیت عراق بسیار تأسف بار است، خدای سبحان امور ملت و کشور عراق را اصلاح فرماید

جمعی از شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام از شهر سلیمانیه کردستان عراق از جمله حجت الاسلام خاقانی، امام جماعت مسجد و حسینیه الحکیمِ شهر سلیمانیه، سرتیپ ابو حیدر و هشام المندلاوی، مداح و 

جمعی از شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام از شهر سلیمانیه کردستان عراق از جمله حجت الاسلام خاقانی، امام جماعت مسجد و حسینیه الحکیمِ شهر سلیمانیه، سرتیپ ابو حیدر و هشام المندلاوی، مداح و مرثیه سرای اهل بیت علیهم السلام با مرجعیت شیعه حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم دیدار کردند و مورد استقبال معظم له قرار گرفتند.

ابتدا مندلاوی دیدار کنندگان را به مرجع عالیقدر معرفی کرد و گزارشی از فعالیت های آنان را به ایشان ارائه نمود و از اوضاع و وقایعی که در عراق رخ می دهد، به ویژه اعتراض های مردمی و دیگر مسائل جاری سخن گفت.

 

آیت الله العظمی شیرازی در این دیدار فرمودند: همسنگ عزم و اراده، یاری الهی می رسد. به این معنا که عزم و اراده از سوی بنده و مدد و یاری از سوی خدای متعال است. این تبادل میان خدا و بندگان است و هریک به مسئولیت خود عمل می کنند. 

معظم له در خصوص اوضاع جاری عراق فرمودند : شرایط و وضعیت عراق، سخت اسفبار است. از خدای متعال مسئلت دارم که امور عراق را سامان دهد و ـ ان شاء الله ـ فرجام نیکو برای پرهیزگاران و تقواپیشگان خواهد بود و ملت و کشور عراق عاقبت و فرجامی نیکو خواهند داشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا