اخبار

نشست امنیتی مراسم عاشورای حسینی در کربلا

فرماندهی پلیس کربلای معلی از نشست امنیتی مقدماتی برای مراسم های ماه محرم الحرام به ویژه عاشورای حسینی در این استان خبر داد.

فرماندهی پلیس کربلای معلی از نشست امنیتی مقدماتی برای مراسم های ماه محرم الحرام به ویژه عاشورای حسینی در این استان خبر داد.

 سرلشگر«احمد علی زوینی» رئیس پلیس استان کربلا، نشست مقدماتی را همزمان با همایش «نصیف جاسم الخطابی» رئیس کمیته عالی امنیتی این استان، در خصوص عزاداری های روز عاشورا با همه مدیران، افسران و فرماندهان پلیس و رؤسای دستگاه‌های امنیتی برگزار کرد.

فرماندهی پلیس کربلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: همه تدابیر و آمادگی ها برای مراسم دهم محرم الحرام تکمیل و عملیات احتیاطی و پیشگیرانه نیز به همین منظور آغاز شده است؛ همچنین تفتیش دقیق و بازرسی کامل میدانی در همه مناطق برای تضمین امنیت زائران انجام می گیرد.

«علاء الغانمی» سخنگوی فرماندهی پلیس کربلا نیز در بیانیه ای با اشاره به برگزاری نشست مقدماتی محرم الحرام، اعلام کرد: این نشست برنامه های ویژه روز اول ماه محرم الحرام مصادف با برافراشتن پرچم های سیاه تا روز عاشورا را بررسی نموده است.

«احمد منفی» استاندار المثنی نیز در نشست با موکب داران حسینی و فرماندهان امنیتی، گفت: برنامه کاملی با هماهنگی فرماندهی پلیس و همه دستگاه های خدماتی و بهداشتی برای ایجاد فضای مناسب به منظور برپایی شعائر حسینی آماده شده است و حمایت لازم از مراسم انجام می گیرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا