اخبار

طرح رمضانی پاسخگویی به سوالات شرعی در دفتر هندوستان مرجعیت شیعه

دفتر مرجعیت شیعه در هندوستان طرح رمضانی خود را کلید زد.

دفتر مرجعیت شیعه در هندوستان طرح رمضانی خود را کلید زد.

به گزارش شیعه ویوز، دفتر مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در کشور هندوستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح پاسخگویی به سوالات شرعی را آغاز نمود.

بر اساس این گزارش، نماینده مرجعیت شیعه «حجت الاسلام والمسلمین سید سیف عباس» در کشور هند با تایید این خبر افزود: ما با هدف اطلاع رسانی به مردم، به روزنامه های هند آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات شرعی اعلام نمودیم.

وی ادامه داد: ما در این طرح خدمات ویژه ای را در نظر گرفتیم که در آن مقلدین مرجعیت شیعه علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر معظم له و یا تماس تلفنی، می توانند از طریق واتساپ و یا ایمیل برای طرح سوالت شرعی خود اقدام نموده و پاسخ آن را دریافت نمایند.

نماینده مرجعیت شیعه با اشاره به این که مشخصات دفتر «آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، از قبیل آدرس، تلفن، شماره واتس آپ و ایمیل در روزنامه ها کثیر الانتشار اطلاع رسانی شده، افزود: روزانه چند استفتاء نیز در روزنامه ها به چاپ خواهد رسید.

شایان ذکر است، دفتر مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در طرح امسال خود، علاوه بر این خدمات برای بانوان شیعه شماره به خصوص را در نظر گرفته تا ایشان بتوانند با کارشناس خانم ارتباط برقرار نمایند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا