اخبار

تامین رایگان داروهای بیماران کلیوی کشور یمن

«جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام»، داروهای بیماران کلیوی کشور یمن را به صورت رایگان تامین نمود.

 

«جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام»، داروهای بیماران کلیوی کشور یمن را به صورت رایگان تامین نمود.

با پیروی از رهنمودهای مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»دام ظله، مبنی در توجه به مردم جنگ زده کشور یمن، جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام، از مراکز مرتبط با مرجعیت در کشور کویت پروژه توزیع رایگان دارو در میان بیماران مبتلا به نارسایی های کلیوی را در این کشور آغاز کرد. 

به گزارش شیعه ویوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، این در حالی است که اخبار جهانی و منطقه ای از وضعیت میلیون ها مردم جنگ زده کشور یمن با تعبیر فاجعه عصر حاضر یاد می کنند که مهم ترین آن ها جنبه بهداشتی و درمانی است.

در این میان عدم توجه به بیماران مبتلا به نارسایی های کلیوی که مسأله دارو و درمان برای آنان به شدت حیاتی است، از سوی رسانه ها مسکوت مانده است.

بر این اساس این جمعیت خیریه، نخستین مرحله از توزیع رایگان تمامی داروهای مورد نیاز بیماران کلیوی را که بعضاً کمیاب هستند، آغاز کرده است. 

در نخستین مرحله از این طرح که در بیمارستان جمهوری شهر صنعا، پایتخت یمن به اجرا درآمد، بالغ بر 250 بیمار کلیوی به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند و داروهای مصرفی آنان برای یک ماه در اختیارشان قرار گرفت.

شایان ذکر است، جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام پیش از این نیز با برپایی چندین درمانگاه سیار در نقاط مختلف کشور یمن به مداوای بیماران چشمی پرداخته بود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا