آسیااخبارجهانجهان اسلاملبنانموسسات جهانی شیعه

شرکت مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام و موسسه IHC در عملیات های آواربرداری در جنوب کشور لبنان

موسسه‌ی فرهنگی- نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام و موسسه‌ی IHC ، در جنوب لبنان که هر دو از مراکز وابسته به دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی می‌باشند در فعالیتی مشترک با همکاری یکدیگر اقدام به آواربرداری در مناطق جنوب لبنان نمودند.

این مؤسسه ها همچنین در خلال شرکت در عملیات های آواربرداری به ارائه سایر خدمات به امدادگران و مردم آواره و جنگ زده‌ی لبنان، می پردازند.

لازم به ذکر است که آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در ابتدای حمله‌ی وحشیانه اسراییل به جنوب لبنان، با صدور اجازه استفاده از سهم مبارک امام عجل الله تعالی فرجه الشریف برای جنگ زدگان و شیعیان لبنانی، راه را برای کمک رسانی‌های گسترده به آنان، هموار کرده و نقش مؤثری در تسهیل این یاری رسانی‌ها داشتند.

در پی صدور این فتوا و توصیه به مؤمنان سراسر جهان برای یاری رساندن به مردم مظلوم لبنان مراکز مرتبط با مرجعیت به ندای مرجعیت دینی لبیک گفتند و محموله های امدادی متعددی شامل: مواد غذایی، مواد بهداشتی، پوشاک، و همچنین کمک های مالی را برای کمک رسانی به خانواده های جنگ زده به کشور لبنان ارسال کردند.

آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله همواره در مقاطع گوناگون با صدور فتاوایی زمینه کمک به نیازمندان و جوامع جنگ زده را فراهم کرده اند، و علاوه بر آن مؤسسات وابسته به دفتر معظم له در سراسر دنیا به این امر اهتمام ویژه ای داشته اند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا