اخبارجهانجهان اسلامعراق

پایان فعالیت های موسسه مصباح الحسین به مناسبت ایام اربعین

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام وابسته به دفتر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی از اتمام کلیه پروژه های خدماتی خود به مناسبت زیارت اربعین خبر داد.

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام ضمن اعلام پایان فعالیت های خدماتی خود به مناسبت زیارت اربعین از تمامی همکاران خود و تمامی افراد و سازمان هایی که در برپایی این زیارت میلیونی و بزرگ نقش آفرینی نمودند، تشکر قدردانی کرد.

این موسسه، مجموعه ای از خدمات را با هدف حمایت از زائران امام حسین علیه السلام و تسهیل در انجام این زیارت طی این مدت ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام، تشکر و قدردانی صمیمانه و عمیق خود را از تمامی گروه ها، شخصیت ها و افرادی که در خدمت رسانی به زائران اربعین همکاری داشته اند، ابراز و از همه دست اندرکاران در این زمینه، تشکر و قدردانی کرد.

موسسه مصباح الحسین تاکید کرد که حمایت ها و پشتیبانی های لجستیکی، مادی و فنی همه مشارکت کنندگان در این زیارت پربرکت، دستیابی به اهداف این مراسم را تسهیل و به حضور میلیون ها زائر از سراسر جهان کمک کرد.

این موسسه هم چنین از تلاش‌های داوطلبان، نهادهای دولتی و نهادهای محلی و بین‌المللی که به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های مختلف زیارت اربعین کمک کردند، قدردانی کرد.

مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام تأکید کرد که با برپایی شعائر حسینی و نشر اندیشه و نور سیدالشهداء علیه السلام به مأموریت اساسی خود که احیای سیره اهل بیت علیهم السلام است ادامه می دهد.

این موسسه در ادامه افزود: میراث اهل بیت در تمامی فعالیت ها و پروژه های آتی موسسه مصباح الحسین در راستای تحکیم ارزش‌های والای اسلامی و انسانی مورد عنایت اهل بیت علیهم السلام راهگشا بوده و این مجموعه مجدانه تلاش می‌کند که بر این اصول مبنایی تکیه نموده و در تمام خدمات و تلاش‌ها و یاری رسانی ها خود، آن ها را یادآور شود.

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در ادامه با اعلام آمادگی همیشگی خود برای خدمت به جامعه و کمک به گسترش معارف اسلام اصیل محمدی، تاکید کرد که تمامی پروژه های آتی این موسسه بر اساس ارزش های مورد عنایت اهل بیت و با تاکید بر گسترش فرهنگ فداکاری، بخشش و ایثار برای خدمت به دیگران تمرکز خواهد نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا