اخبارجهانجهان اسلامعراق

تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در بخش های مختلف در ایام اربعین حسینی

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در ایام اربعین حسینی با تمام توان و همه عوامل اجرایی خود در بخش های مختلف و شبکه های گوناگون و به چندین زبان دنیا، این اجتماع بزرگ مذهبی را پوشش می دهد.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به پخش زنده مراسم مشایه زیارت اربعین حسینی سال 1446 هجری قمری ادامه می دهد و این مناسبت بزرگ را پوشش می دهد.

پوشش زنده مراسم اربعین حسینی از طریق شش شبکه ماهواره ای وابسته به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام انجام می شود که برنامه های خود را به پنج زبان زنده دنیا پخش می کنند.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام روزانه بیش از 16 ساعت به صورت زنده، رویدادهای زیارت اربعین را پخش می کند و به بینندگان خود این امکان را می دهد تا تمامی جزئیات این مشایه را دنبال کنند و با رویدادهای آن ارتباط مستقیم داشته باشند.

در گذرگاه مرزی مهران که شلوغ ترین گذرگاه برای ورود زائران ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و آذربایجانی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین می باشد، تیمی از سوی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، برخی از لحظات ورود زائران در این نقطه مرزی را پوشش می دهد.

مقر ثابت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام جهت پوشش زنده مراسم مشایه اربعین در مسیر نجف کربلا عمود 1114 نیز لحظات زیبا و شورآفرینی از این مراسم جاوادنه و معنوی را به تصویر می کشد.

تیم سیار مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از ابتدای ماه صفر و آغاز مشایه اربعین از جنوب بصره همراه با خیل عظیم زائران به راه افتاده و در پوشش این اجتماع عظیم مذهبی، مشارکت دارد و هم اکنون به مسیر جاده نجف نزدیک شده است.

هم چنین در استودیو شارع باب قبله امام حسین علیه السلام به چندین زبان دنیا برنامه هایی به صورت زنده پخش می شود و حضور گسترده زائران اربعین حسینی در جوار مرقد مطهر سرور و سالار شهیدان به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است که برنامه سلام کربلا همه روزه ساعت 9 صبح با دعوت از مسئولان دولتی شهر مقدس کربلا در بخش فارسی تلویزیون امام حسین، خدمات دستگاه های مختلف دولتی را به مناسبت ایام اربعین حسینی، اطلاع رسانی می نماید.

هم چنین برنامه تا اربعین با مسعود بهنام همه شب ساعت 21:30 تا 22 نیز در بخش فارسی تلویزیون امام حسین علیه السلام، حضور پرشور زائران اربعین را در خیابان باب قبله امام حسین علیه السلام پوشش داده و علاوه برآن، به تحلیل اربعین حسینی و مسائل پیرامون آن از جنبه های مختلف می پردازد.

اخبار شیعه بخش فارسی نیز همه روزه در بخش نیمروزی خود در ساعت 14 و بخش شبانگاهی در ساعت 20 به وقت کربلا، رویدادهای مربوط به مراسم اربعین حسینی را در اقصی نقاط عالم پوشش می دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا