اخبارجهانجهان اسلامعراق

اجرای «طرح سالانه قربانی» توسط موسسه مصباح الحسین علیه السلام در کربلا به مناسبت ایام اربعین

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا با همکاری مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام موسسه جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام “IHC” «طرح سالانه قربانی» را اجرا کرد.

در همین راستا تعدادی دام، به نیت سلامتی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، ذبح و گوشت آنها بین موکب های خدمات رسانی توزیع شد.

حیدر الفتلاوی مسئول پیگیری میدانی این موسسه در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری اخبار شیعه گفت: با توصیه های رئیس موسسه، جناب شیخ مصطفی محمدی، ده‌ها دام، ذبح شده و گوشت آن‌ها در محله‌های مختلف کربلا به نیت سلامتی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و دعا در تعجیل فرج آن حضرت، توسط عوامل اجرایی موسسه توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: «طرح سالانه قربانی» با تاکیدها و رهنمودهای مستقیم حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، با همکاری موسسات و نهادهای همکار بین المللی و داخلی به اجرا در می آید.

قابل ذکر است که مؤسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام همچنان به ارائه خدمات و فعالیت های بسیاری از جمله ذبح و قربانی به صورت مستمر ادامه می دهد.

این اقدام ها بر اساس رهنمودهای آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی صورت می گیرد که همواره بر لزوم ارائه همه گونه حمایت و پشتیبانی و خدمات در داخل شهر مقدس کربلا و در مسیر کربلا در ایام مراسم اربعین تاکید دارند.

در آستانه مراسم گرامیداشت آیین زیارت اربعین، موسسه مصباح الحسین علیه السلام، خود را برای خدمت رسانی به زائران آماده می کند، و به اقدامات ویژه خود در رابطه با پروژه مهم راهبردی «چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر» نیز ادامه می دهد.

موسسه مصباح الحسین علیه السلام از بدو تأسیس تاکنون تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در طول سال به ویژه در ایام زیارت اربعین انجام داده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا