اخبارجهانجهان اسلامعراق

توزیع آب و یخ در میان مراکزی که میزبان زائران هستند از سوی موسسه مصباح الحسین

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در ادامه فعالیت های خود، اقدام به توزیع آب و یخ در میان مراکزی که میزبان زائران هستند، نموده است.

موسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در ادامه اجرای پروژه های بشردوستانه و خدماتی خود در ایام زیارت اربعین امام حسین علیه السلام، به منظور بزرگداشت این مناسبت بزرگ، اقدام به توزیع آب آشامیدنی و یخ بین مواکب و مراکزی که میزبان زائران هستند، کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، عبدالصاحب الکیشوان مدیرعامل موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین در این زمینه اظهار داشت: موسسه مصباح الحسین علیه السلام، در ادامه پروژه های خدماتی و بشردوستانه خود در ایام زیارت اربعین، طرح توزیع یخ و آب آشامیدنی بین مواکبی که قصد توزیع آب میان زائران را دارند، آغاز کرده است.

عبدالصاحب الکیشوان تاکید کرد که این اقدامات با همکاری مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام “IHC” انجام شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین در ادامه گفت: این ابتکار در روزهای ویژه و حساسی انجام می شود، چرا که زائران با افزایش قابل توجه دما مواجه هستند و نیاز به مصرف آب افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام ها بر اساس رهنمودهای آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی صورت می گیرد که همواره بر لزوم ارائه همه گونه حمایت و پشتیبانی و خدمات به زائران در داخل شهر مقدس کربلا و در مسیر کربلا در ایام مراسم اربعین تاکید دارند.

در آستانه مراسم گرامیداشت آیین زیارت اربعین، در حالی که موسسه مصباح الحسین علیه السلام، خود را برای خدمت رسانی به زائران آماده می کند، به اقدامات ویژه خود در رابطه با پروژه مهم راهبردی «چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر» نیز ادامه می دهد.

موسسه مصباح الحسین علیه السلام از بدو تأسیس تاکنون تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در طول سال به ویژه در ایام زیارت اربعین انجام داده است.

از جمله فعالیت های اخیر موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، اختصاص تعدادی ویلچر همراه با تعدادی از جوانان دواطلب برای مساعدت به زائران بزرگسال و کم توان در امر زیارت می باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا