اخبارجهانجهان اسلامعراق

اجرای طرح امنیتی زیارت اربعین در استان کربلا

استاندار کربلا در جلسه ای با حضور مسئولان امنیتی و شورای استانداری استان کربلا از اجرایی شدن طرح زیارت اربعین خبر داد.

نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا دیروز در یک نشست خبری از اجرایی شدن طرح زیارت میلیونی اربعین حسینی در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه شورای استانداری کربلا طی نشستی جزئیات این طرح را با حضور مسئولان بلندپایه امنیتی مورد بررسی قرار داده و نسبت به اجرای آن نظر مطلوب دارد، تاکید کرد که ویژگی برنامه امسال انعطاف پذیری و اثربخشی بالای آن می باشد.

استاندار کربلا با تاکید بر اینکه اجرای این طرح منوط به تلاش های اطلاعاتی پیشرفته است، افزود: تمامی نیروها، امکانات و یگان های لازم با هماهنگی فرماندهی عملیات کربلای معلی برای اجرای این طرح آماده شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح شامل اقدامات همه جانبه ای برای تامین امنیت زیارت میلیونی اربعین، تسهیل در حرکت و تردد زائران و موفقیت اجرای مراسم زیارت میلیونی است.

الخطابی تصریح کرد که همکاری بین سازمان‌های مختلف امنیتی و مقامات ذی‌ربط منجر به طرح و برنامه ای مستحکم شده که بر واکنش سریع نسبت به شرایط مختلف اضطراری و تقویت امنیت در مناطق حیاتی و تأسیسات عمومی در طول دوره زیارت میلیونی اربعین متمرکز شده است.

استانداری کربلا طی روزهای آینده شاهد حضور دهها میلیون نفر زائر از داخل و خارج عراق برای شرکت در مراسم بزرگداشت زیارت اربعین امام حسین علیه السلام خواهد بود که نیازمند ارائه خدمات در تمامی سطوح به زائران در زمینه هی مختلف است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا