اخبارجهانجهان اسلامعراق

تاکید استاندار کربلا بر آمادگی این استان برای استقبال از ورود زودهنگام زائران اربعین حسینی

استاندار کربلای معلی بر آمادگی این استانداری جهت پذیرایی و استقبال از ورود زودهنگام زائران زیارت اربعین تاکید کرد.

«نصیف جاسم الخطابی» استاندار کربلای معلی با توجه به ورود زودهنگام تعدادی از زائران حسینی به مناسبت زیارت باشکوه اربعین، بر آمادگی‌های لازم، و تکمیل تمامی تمهیدات و مقدمات در نظر گرفته شده توسط استانداری کربلا، از هم اکنون برای پذیرایی و استقبال از زیارت اربعین امام حسین علیه‌السلام تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، الخطابی در نشست خبری که پس از اجلاس سالانه زیارت اربعین با حضور تمامی بخش های امنیتی و خدماتی در استانداری کربلا برگزار شد، گفت: این نشست با هدف بررسی برنامه ها و اقدامات برای زیارت میلیونی اربعین که چند روز آینده در کربلای معلی انجام خواهد شد، برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خدمات رسانی در کربلا از پایان زیارت اربعین سال گذشته آغاز شده تا از آمادگی این شهر در سال جاری اطمینان حاصل شود.

الخطابی تاکید کرد که ادارات خدمات رسانی با اجرای پروژه هایی با هدف بهبود زیرساخت ها، از جمله افتتاح خیابان های جدید برای تسهیل رفت و آمد زائران اربعین حسینی، تمام جنبه های ضروری خدمات رسانی را در نظر گرفته اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پس از پایان مراسم زیارت میلیونی سال گذشته تاکنون، هشت میدان با هدف تسهیل در رفت و آمد و تردد منظم زائران حسینی افتتاح شد.

الخطابی با بیان اینکه دستگاه دولتی و عموم مردم کربلا افتخار خدمات رسانی سالانه به بیش از هشتاد میلیون زائر حسینی را دارند، تاکید کرد: زائر امام حسین علیه السلام از بدو ورود به مرز عراق از مصونیت ویژه برخوردار است.

استاندار کربلا در ادامه افزود: با توجه به ورود اولین گروه ها از زائران حسینی در اوایل سال جاری که با تعداد بسیار بالایی صورت گرفت، شهر مقدس کربلا هم اکنون نیز شاهد حضور قابل توجه زائران حسینی از تمامی استان ها و کشورها برای شرکت در مراسم بزرگداشت این زیارت میلیونی می باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا